Branding Marketing komt voor een groot deel neer op merken bouwen.Branding dus.Branding is alles wat je doet om je merk een plek te geven in het hart van de consument.
Omdat er nu per productcategorie meer merken in de race zitten dan ooit tevoren, is de herkenbaarheid het belangrijkste van uw merk.
Want laten we wel wezen: verschillen de tubes tandpasta in het supermarkt schap nou echt?
Nee. Onze keuzes worden niet bepaald door de specifieke tubes tandpasta met fluoride maar voornamelijk door het merk dat op het tube prijkt.
Branding is een psychologisch proces.
Branding is niet iets wat je doet, het is iets dat je bent.
Simpel uitgelegd: een merk nestelt zich in het geheugen van de consument, waarin het betekenis opbouwt door tal van associaties. Als een spinnenweb.
Het is belangrijk een consistente toon en stijl te creƫren.
Je merk wordt daardoor zo herkenbaar dat een glimp van het logo op den duur genoeg is om alle branding associaties op te wekken.
Onze meneer en mevrouw de Wit zijn voor Middenwaard al actief met verschillende promoacties vanaf september 2015, zijn zij actief met flyeracties, sampling, Guerrillia marketing tijdens evenementen en in het overdekte winkelcentrum Middenwaard
Wie heeft ze nog niet gezien?
Met hun op de hand gemaakte kostuums en pittige karakters, verleidingstactiek, zijn ze vriendelijk, af en toe een beetje brutaal, lief voor iedereen die wat wil vragen en doen ze graag een dansje met de winkelend publiek.
Wilt u ook een eigen branding logo wij denken graag met u mee.
www.winkelentertainment.com
0725318395
Omdat er nu per productcategorie meer merken in de race zitten dan ooit tevoren, is de herkenbaarheid het belangrijkste van uw merk.
Want laten we wel wezen: verschillen de tubes tandpasta in het supermarkt schap nou echt?
Nee. Onze keuzes worden niet bepaald door de specifieke tubes tandpasta met fluoride maar voornamelijk door het merk dat op het tube prijkt.
Branding is een psychologisch proces.
Branding is niet iets wat je doet, het is iets dat je bent.
Simpel uitgelegd: een merk nestelt zich in het geheugen van de consument, waarin het betekenis opbouwt door tal van associaties. Als een spinnenweb.
Het is belangrijk een consistente toon en stijl te creƫren.
Je merk wordt daardoor zo herkenbaar dat een glimp van het logo op den duur genoeg is om alle branding associaties op te wekken.
Onze meneer en mevrouw de Wit zijn voor Middenwaard al actief met verschillende promoacties vanaf september 2015, zijn zij actief met flyeracties, sampling, Guerrillia marketing tijdens evenementen en in het overdekte winkelcentrum Middenwaard
Wie heeft ze nog niet gezien?
Met hun op de hand gemaakte kostuums en pittige karakters, verleidingstactiek, zijn ze vriendelijk, af en toe een beetje brutaal, lief voor iedereen die wat wil vragen en doen ze graag een dansje met de winkelend publiek.
Wilt u ook een eigen branding logo wij denken graag met u mee.
www.winkelentertainment.com
0725318395
Geen opmerkingen:
Een reactie posten